Leonidas

Leopas

leopassen
De LeoPas is in eerste instantie een betaalkaart. Als op de kaart saldo is geladen, kan je hiermee (alleen!) bij Leonidas aan de bar betalen. Zo heb je dus geen cash en geld of pinpas meer nodig; wel zo veilig en gemakkelijk. Overigens kan je nog wel met je pinpas blijven betalen. Dit betekent dat Leonidas hiermee "cashless” is.

Behalve dat de LeoPas een betaalpas en lidmaatschap pas is, worden ook speciale acties en spaarprogramma’s geïntroduceerd waarvan je als lid van Leonidas kan profiteren. Hieronder kunt u inloggen met uw gegevens van de LeoPas Hoe werkt de Leopas?
Ieder nieuw lid ontvangt automatisch de LeoPas gratis op het op het inschrijfformulier aangegeven (huis)adres.

Teamkaarten Managers en captain(e)s ontvangen aan het begin van het nieuwe seizoen ook een teamkaart; hierop kan geld voor de team/bierpot gestort worden waarmee in één keer voor het hele team kan worden afgerekend.

Ook voor ouders Ook ouders, die zelf geen lid zijn, kunnen een LeoPas aanvragen op eigen naam. 

De voordelen
Geen gedoe meer met contant geld of pinpas.
Eenvoudig op te laden.
Ook teamkaarten beschikbaar.
Als eerste profiteren van extra acties.
Ieder lid van Leonidas ontvangt de eerste LeoPas gratis.

Mocht je je pas verloren zijn of hij is gestolen, dan kan je met het digitale aanvraagformulier een nieuwe pas aanvragen. Ook ouders van jeugdleden kunnen hier een pas aanvragen. LET OP: de kosten voor de pas ( 5,00 euro ) zullen worden verrekend via de nieuwe pas. Bijvoorbeeld bij een openstaand saldo van 80,00 euro zal het saldo teruggebracht worden naar 75,00 euro. Bij een saldo van 0,00 euro zal dit naar -5,00 euro worden teruggebracht. 



Veel gestelde vragen
Ik heb nog geen inloggegevens ontvangen. Je kan via de bovenstaande login een wachtwoord vergeten-verzoek proberen. Lukt dat niet omdat je emailadres niet wordt herkend, stuur dan een mail aan leopas@leonidas.nl.

Kan ik met de LeoPas ook ergens anders betalen? Nee, met de LeoPas kan je alleen bij Leonidas afrekenen.

Hoe kan ik saldo laden op mijn LeoPas? Dat kan op twee manieren: Log hierboven of in MIJN LEO- Profiel in, dan kan je met iDeal je saldo opwaarderen. Ook aan de bar bij Leonidas kan je je LeoPas met je pinpas opladen.

Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd? Nee, saldo kan niet worden teruggestort of cash worden teruggegeven.

Kan ik op de club nog wel betalen met een pinpas? Ja, naast je LeoPas kan je ook met een pinpas blijven betalen.

Hoe activeer ik mijn LeoPas? Via bovenstaande login kan je met de eerder ontvangen inloggegevens jouw LeoPas activeren. Zodra er saldo op is geladen, kan je deze gebruiken als betaalmiddel bij Leonidas.

Hoe weet ik wat het actuele saldo op mijn LeoPas is? Log hierboven in of in MIJN LEO-Profiel, dan zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is. Verder staat na afgerekend te hebben bij de bar je saldo onder aan de bon.

Kan ik zelf mijn gegevens wijzigen? Log hierboven in, dan kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van mijn LeoPas? Je LeoPas wordt zo snel mogelijk geblokkeerd als je een email stuurt naar leopas@leonidas.nlDe kosten voor een nieuwe LeoPas bedragen € 5,00.

Kan ik mijn LeoPas ook zelf blokkeren? Ja, log hierboven in en onder de menuoptie ‘Passen’ blokkeer je het nummer van de betreffende LeoPas.

Wat moet ik doen indien mijn LeoPas niet werkt? In dat geval stuur je een email naar leopas@leonidas.nl.

Kunnen niet-leden (bijv. ouders) ook een LeoPas aanvragen? Ja, je kan het aanvraagformulier invullen. De aanvraag zal door Leonidas worden beoordeeld. De kosten voor deze LeoPas bedragen u €5,00.

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap? Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je LeoPas. Eventueel resterend saldo kan, na inlevering van de pas bij de verenigingsmanager, worden gerestitueerd.

Hoe lang duurt het voor ik mijn nieuwe pas ontvang? Nieuwe passen kunt u binnen drie weken thuis verwachten.

Hoe worden de kosten voor een nieuwe pas verrekend? De kosten (€5,00) voor een nieuwe pas worden direct verrekend via het uitstaande saldo. Bijvoorbeeld: iemand heeft een uitstaand saldo van €80,00, dan wordt het saldo aangepast naar €75,00. Ander voorbeeld: stel het saldo is €0,00, dan wordt het saldo aangepast naar €-5,00.

Ik heb nog een andere vraag. Voor alle andere vragen stuur je een mailtje naar leopas@leonidas.nl